THANK YOU


Het was een heerlijke Zondag, zonnig & warm. Ik hoop dat jullie ook zo 

genoten hebben. Samen met mijn lief heb ik deze goud gele 
boterbloemetjes geplukt, om jullie te bedanken voor alle 
lieve reacties op mijn blog.

It was a wonderful Sunday, sunny & warm. I hope you've enjoyed 
it as well. Together with my love, I picked these golden 
Buttercups, to thank you all for the lovely comments
on my blog.




DEZE BOTERBLOEMEN ZIJN SPECIAAL VOOR JOU, DANKJEWEL!

THESE BUTTERCUPS ARE ESPECIALLY FOR YOU, THANK YOU!


11 comments:

*Manja* said...

Liebe Barbara,
ja, auch bei uns war heute ein sehr schöner Tag. Danke!
Deine Butterblume ist gerade in der richtig frischen Blüte!
Wundervoll...^^
Liebe Grüße & eine gute Woche.
Ich freue mich, dich immer zulesen.;O)
*Manja*

What's in a day said...

Wat een mooie boterbloemen, prachtig zijn ze altijd en zo mooi van kleur....
Genieten is dat als je buiten loopt en dit mooi ziet.
Ik wens je een fijne week.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Susi said...

Wonderful.. I love this flowers :D I wish you a very beautiful sundayevening..
Many hugs Susi

Tanja said...

Dank je wel Barbara, lief van je en ik vind je foto's weer super mooi.

Fijne week
Liefs
Tanja

@nne said...

... en zo mooi in beeld gebracht! bedankt, @nne

Bonjade said...

Wat mooi.......ze bloeien hier ook heerlijk her en der.......en wat zijn ze lief.....

Fijne avond

Liefs

Homemade Home said...

Wat een mooie collage en prachtige boterbloempjes, dank je wel!!!
Fijne week groetjes Nelly

June said...

I love your sweet buttercups Barbara! Your photos are so lovely on your beautiful blog.
It is so nice to meet you : )

Krek wak wou said...

Hoi Barbara,
Welkom als nieuwe volger van mijn blog! Super leuk! Ik heb ook al even zitten snuffelen op jouw blog en het ziet er geweldig uit! Wat maakt je prachtige foto's! ik ga je ook volgen hoor!
Groetjes van Nicole

Josephine said...

Bedankt voor je lieve woorden en PRACHTIGE foto's.

Heb zelf ook veel boterbloemen in de tuin staan, ze zijn heel erg mooi.

Geniet van het prachtige weer,

Liefs,
Josephine

Olga V. said...

Hi Barbara!

Beautiful flowers!!!!My favourite color of flowers at the moment)