PRETTY IN PINK

Na regen komt zonneschijn...
Hebben jullie ook zo genoten van de afgelopen "zomerse"dagen?
Ik was in de ("rose") wolken!

Every cloud has a silver lining...
Did you also enjoyed these last few "Summer" days?
I've been overjoyed, had my head up in the ("rosy") clouds!



In mijn huis (mannen-huishouding) is de kleur roze alleen te
vinden in bloemen :( 

In my home (household with 3 men) you'll only find the 
color pink in flowers :(


Lief roze Gipskruid in mijn boeket

Lovely pink Gypsophila in my bouquet



Voor mijn collage wilde ik eens ronde hoeken voor de foto's,
dus... googlen, uitproberen en GELUKT :)

This time I wanted to use rounded corners for the pictures in 
my collage, so... Google find, trial & error and DONE :)


Met VRIJHEID, BOEKEN, BLOEMEN én de MAAN,
wie zou dan niet gelukkig zijn?
~ Oscar Wilde ~

12 comments:

Anonymous said...

weer zulke prachtige beelden die zijn zo mooi gekleurd
♥Doris

Kom Achterom said...

Mooi zeg! wat is dit een lief boeket!
fijne dag
Yolanda

Bonjade said...

Prachtige beelden.....heerlijk zo'n rose boeket.....

Fijne avond

Liefs

Lebenszeit said...

Beautiful bouquet and nice pictures. And Oscar Wilde has spoken correctly, it just lacks the sun.
Best regards
Rita

Bloemerig Bloemen Blog / Marieke Nolsen said...

Mooie collage, met die ronde hoeken. Prachtig gefotografeerd.

Groet,

Marieke.

Red Rose Alley said...

Oh, I love pink flowers too, especially pink roses. That quote is perfect. It reminds me of Nel, who is a lover of books. Such a sweet, post today. I loved it.
~Sheri at Red Rose Alley

Marjon said...

Prachtig boeket, mooi gefotografeerd een echt dromerig sfeertje, het roze gipskruid is ook zo prachtig en de spreuk is ook heel erg mooi...lieve groet Marjon

Barbara said...

Beautiful detail shots.

June said...

What a beautiful blog you have Barbara. Your photos are so lovely.
The shots of pink in this post are so pretty.
hugs from here...

Unknown said...

Wat een mooie rose post. Ik heb ervan genoten. Groetjes, Nancy

Josephine said...

Het is weer heerlijk genieten bij je, schitterende bloemen en SUPER mooi vastgelegd.

Wat is dat roze gipskruid prachig zeg, jammer dat je het zo weinig tegenkomt. Of heb jij het misschien in je tuin staan?

De natuur kan nu eindelijk eens heerlijk drinken, en dat was hoog nodig. De zon komt vast snel weer tevoorschijn.....

Geniet van een fijn weekend Barbara,

Liefs,
Josephine

Het lijstje van brocante said...

Wat een prachtig blog....met zoveel bloemen & prachtige woorden.
Ben daarom jou nieuwe volger!!!!
Ik wens je een fijne dag & lieve groetjes,
Silvia