A FEW QUOTES

Vandaag ben ik bezig geweest met allerhande kleine dingen maar zijn het niet de kleine dingen die het doen?

Today I’ve been busy doing all sorts of little things, but is it not little things that matter the most?


KLEINE DINGEN DIE JE DE ADEM BENEMEN

LITTLE THINGS THAT TAKE YOUR NREATH AWAY



KLEIN GEBAAR, GROOT GELUK
 Ik weet niet van wie dit citaat is maar hij is prachtig, vind je niet?

             SMALL GESTURE, GREAT HAPPINESS
  I don’t know who wrote this quote but it is beautiful, don’t you think?


4 comments:

*Manja* said...

...`sehr schöne foto`s...
LG & gute Nacht.;O)
*Manja*

Susann said...

Die Bilder sind traumhaft!
Liebe Grüsse
Susann

What's in a day said...

De kleine dingen, die doen het toch....
Je foto's onderstrepen die mooie woorden.
Die kleine dingen die je voor een ander kunt
doen zijn zo belangrijk, het geeft jezelf
ook vreugde....

Ik wens je een heel mooi weekend...
Lieve groetjes,
♥Eefie

Tanja said...

Dat ik je uitdrukkingen geweldig vind en daar zo van hou dat zal ik je eerst schrijven maar je foto's geven zo heel erg mooi het gevoel weer. Wat heb je er een mooie foto's bij/van gemaakt.

Echt supermooi!

Liefs
Tanja

p.s. weetje dat je woordverificatie aanstaat? je kunt hem uitzetten hoor, kijk even op mijn tips en trucs blog. Het linkje daarnaar toe vindt je om mijn blog rechts bovenaan.